Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Hit nové služby Facebooku: drsný vtip z pohřbu

Američtí uživatelé Facebooku mají od září k dispozici novou službu s názvem Watch. Má z ní být místo pro delší profesionálně produkovaná videa, která největší sociální síti na světě otevřou cestu k dalším příjmům z reklamy. Výrobu některých pořadů dokonce platil přímo Facebook. Hned po spuštění bylo k dispozici několik stovek show, všechny je ale trumfla kabelovka A&E s drsným humorem. Vtipálci z pořadu s názvem Bae Or Bail (Vadí nevadí) sezvali své partnery a přátele na fiktivní pohřeb „kolegy z práce“. Součástí obřadu bylo i rituální zaříkávání vúdú. Skrytá kamera pak natáčela reakce smutečních hostů ve chvíli, kdy přistupovali k rakvi s vystaveným tělem. Když truchlili a loučili se s drahým zesnulým, domnělá mrtvola náhle ožila a začala se po nich sápat… Trochu drsná prověrka pevnosti vztahu.

První epizoda Bae or Bail má na Facebooku přes 23 milionů zhlédnutí. Měření je ale ovlivněno tím, že sociální síť jako zhlédnutí započítává spuštění videa aspoň na tři sekundy. Kopie videa se rozšířily také na YouTube.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)