Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Buďte in a studujte mediální studia

Kdo má v kapse chytrý mobilní telefon a umí na něm něco sdílet, ten je zřejmě tím pravým adeptem pro mediální studia. Navíc bude díky vysokoškolskému diplomu z tohoto oboru „in“. Tedy zřejmě, dle této reklamy. Mediální studia by ale měla hlavně učit, jak chápat roli a působení médií ve společnosti, a rozvíjet kritické myšlení. Ale možná je vizuál vpravo účinný způsob, jak nalákat mladé ke studiu tohoto oboru. Co si o tom myslíte?

To je, jako kdyby VŠ železniční říkala „Kdo měl doma jako malý model vláčku, je tím správným adeptem pro studium“. A motiv mobilního telefonu se vyskytuje v celé řadě reklam.

Karel Rozboud, ředitel, Studio Future

Reklama
ČEZ

Pesimisté tvrdí, že narcistická generace nechce dospět a očekává od univerzity, že se o ni bude dobře starat. A Metropolitní univerzita se prezentuje jako dražší jesle nebo obchod s mobily.

Petra Peňáková, art director, Dorland

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)