Kdo má v kapse chytrý mobilní telefon a umí na něm něco sdílet, ten je zřejmě tím pravým adeptem pro mediální studia. Navíc bude díky vysokoškolskému diplomu z tohoto oboru „in“. Tedy zřejmě, dle této reklamy. Mediální studia by ale měla hlavně učit, jak chápat roli a působení médií ve společnosti, a rozvíjet kritické myšlení. Ale možná je vizuál vpravo účinný způsob, jak nalákat mladé ke studiu tohoto oboru. Co si o tom myslíte?
To je, jako kdyby VŠ železniční říkala „Kdo měl doma jako malý model vláčku, je tím správným adeptem pro studium“. A motiv mobilního telefonu se vyskytuje v celé řadě reklam.
Karel Rozboud, ředitel, Studio Future
Pesimisté tvrdí, že narcistická generace nechce dospět a očekává od univerzity, že se o ni bude dobře starat. A Metropolitní univerzita se prezentuje jako dražší jesle nebo obchod s mobily.
Petra Peňáková, art director, Dorland