Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pivo? Jsme věrní tradičním českým značkám

Ne nadarmo se říká, že český národ je národem pivařů. Z dospělé internetové populace pije pivo alespoň občas 87 %, častěji muži. Tento nápoj si dopřáváme pravidelně hlavně v létě (59 % minimálně jednou týdně), typicky na zahrádce, buď té restaurační, nebo své vlastní. Na vlastní zahradě pijí pivo dle očekávání hlavně lidé z malých obcí, lidé z velkoměst chodí na zahrádku restaurační. Pražané si jej vychutnávají i na chatě/chalupě. Venku si pivo dávají častěji ženy, muži si ho dají i doma nebo ve vnitřních prostorách restaurací/hospod.

A jaká piva preferujeme? V létě nejraději pijeme pivo světlé, chmelové, klasicky pasterizované a filtrované. Muži mají rádi rovněž piva kvasnicová a pšeničná, nepasterizovaná a nefiltrovaná. Nejoblíbenější je mezi pivaři pivo čepované, muži si častěji dají i lahvové. Ideálem je vyvážená hořkosladká chuť, ochuceným a sladším pivům dávají častěji přednost ženy a mladí lidé do 29 let. Co se týká stupňovitosti, „vítězí“ jedenáctka (65 % pivařů) těsně před desítkou a dvanáctkou. Silnější piva než dvanáctku tolik nevyhledáváme (pije rádo 30 % pivařů), ženy častěji pijí piva zcela nealkoholická. Pokud jde o výrobce, stále nedáme dopustit na zavedené české značky. Muži, lidé ve věku 30-44 let a s VŠ vzděláním mají rádi i piva méně známých (místních) značek. Zahraniční výrobci jsou oblíbenější u mladých do 29 let.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Reklama
ČEZ

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)