Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Testováno na Češích. Tchibo uvádí novinku Mazagrande

Společnost Tchibo zavádí produktovou kategorii kávových limonád.

První z nich, Mazagrande, má premiéru na českém trhu, kde proběhlo její rozsáhlé kvalitativní testování. Tuzemští spotřebitelé ovlivnili chuť a složení limonády, z testování vzešel i název nápoje.

„Důvěru centrály v Německu, že limonáda bude pilotně uvedena právě v Česku, jsme získali díky našim dobrým prodejním výsledkům a několika úspěšným kampaním, které jsme realizovali,“ řekl marketingový ředitel českého Tchiba Steffen Saemann.

Reklama
MMcite

Vizuální identitu značky, její positioning, strategii i komunikační koncept vytvořila agentura Kaspen/Jung von Matt, plechovky navrhla společnost Cocoon, digitální strategie se ujala Etnetera Motion a PR zajišťuje Doblogoo.

Kampaň pracuje se symbolem zvědavosti – klíčovou dírkou. Spoty natáčel režisér Milan Balog v Praze a Kapském Městě, poběží ve vysokých frekvencích v televizi, na YouTube a v kinech. Primární cílovou skupinou jsou mladí lidé ve věku 18 až 25 let.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)