Společnost Tchibo zavádí produktovou kategorii kávových limonád.
První z nich, Mazagrande, má premiéru na českém trhu, kde proběhlo její rozsáhlé kvalitativní testování. Tuzemští spotřebitelé ovlivnili chuť a složení limonády, z testování vzešel i název nápoje.
„Důvěru centrály v Německu, že limonáda bude pilotně uvedena právě v Česku, jsme získali díky našim dobrým prodejním výsledkům a několika úspěšným kampaním, které jsme realizovali,“ řekl marketingový ředitel českého Tchiba Steffen Saemann.
Vizuální identitu značky, její positioning, strategii i komunikační koncept vytvořila agentura Kaspen/Jung von Matt, plechovky navrhla společnost Cocoon, digitální strategie se ujala Etnetera Motion a PR zajišťuje Doblogoo.
Kampaň pracuje se symbolem zvědavosti – klíčovou dírkou. Spoty natáčel režisér Milan Balog v Praze a Kapském Městě, poběží ve vysokých frekvencích v televizi, na YouTube a v kinech. Primární cílovou skupinou jsou mladí lidé ve věku 18 až 25 let.