Testováno na Češích. Tchibo uvádí novinku Mazagrande

Společnost Tchibo zavádí produktovou kategorii kávových limonád.

První z nich, Mazagrande, má premiéru na českém trhu, kde proběhlo její rozsáhlé kvalitativní testování. Tuzemští spotřebitelé ovlivnili chuť a složení limonády, z testování vzešel i název nápoje.

„Důvěru centrály v Německu, že limonáda bude pilotně uvedena právě v Česku, jsme získali díky našim dobrým prodejním výsledkům a několika úspěšným kampaním, které jsme realizovali,“ řekl marketingový ředitel českého Tchiba Steffen Saemann.

Vizuální identitu značky, její positioning, strategii i komunikační koncept vytvořila agentura Kaspen/Jung von Matt, plechovky navrhla společnost Cocoon, digitální strategie se ujala Etnetera Motion a PR zajišťuje Doblogoo.

Kampaň pracuje se symbolem zvědavosti – klíčovou dírkou. Spoty natáčel režisér Milan Balog v Praze a Kapském Městě, poběží ve vysokých frekvencích v televizi, na YouTube a v kinech. Primární cílovou skupinou jsou mladí lidé ve věku 18 až 25 let.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia