Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Reklama před videem lidem vadí

Dnes se podíváme na hodnocení reklamy u videa. Zajímalo nás, jak moc on-line populaci obecně vadí reklama před videem a v jeho průběhu a kolik reklam jsou lidé maximálně ochotni zhlédnout. Hodnocení tohoto formátu dopadlo podle očekávání nejhůře v porovnání s tím, jak on-line populace hodnotila bannery nebo tzv. branding (reklamu obtékající webovou stránku). Na škále, kde 0 je nejlepší hodnocení a 10 nejhorší, byla průměrná známka reklam před videem a v jeho průběhu 8,2, což znamená, že tento typ reklamy lidem hodně vadí. V hodnocení nehrál významnou roli věk ani pohlaví. Nespokojenost s reklamou spojenou se sledováním videa je vidět i v odpovědích týkajících se maximálního počtu reklam u videa. V případě desetiminutového videa 60 % respondentů nechce sledovat žádnou reklamu, 31 % je ochotno vidět maximálně jednu reklamu a zbylých 9 % dvě a více reklam. Pokud je video delší, zhruba půlhodinové, tak 37 % respondentů stále nechce sledovat žádnou reklamu, 34 % maximálně jednu reklamu, 20 % dvě reklamy a 9 % tři nebo více reklam.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)