5. Brno přispěje firmám na kreativce i PR

Více než čtyři desítky firem dostanou od brněnského magistrátu kreativní vouchery. Město jim ve spolupráci s Jihomoravským inovačním centrem uhradí až tři čtvrtiny nákladů na návrh webových stránek, natáčení videa nebo PR služby. Maximální dotace je 100 tisíc korun. Příjemce voucherů určil magistrát losem, zájem mělo celkem 110 firem. Mezi vylosovanými jsou i velké a zavedené společnosti jako Y Soft nebo Mautilus. Na straně kreativců se přihlásilo 129 freelancerů, studií a agentur. Největší zájem byl o služby v oblasti webdesignu (41 projektů), dále o video (31), grafiku (30) a on-line marketing (21). Vouchery rozdávalo Brno podruhé, jde o první české město, které tímto způsobem propojuje místní společnosti s kreativními obory.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk