Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Na volnočasových webech hledáme inspiraci

Více než polovina (59 %) internetové populace si spontánně nevybaví žádný internetový portál s nabídkou kulturních, sportovních či rodinných akcí. Pokud ano, nejčastěji si lidé vzpomenou na web Kudyznudy.cz (22 %), více ženy, lidé s maturitou nebo VŠ a obyvatelé velkoměst. Kudyznudy.cz je nejpopulárnější, i pokud se jedná o navozenou znalost – alespoň někdy na něj zavítají tři pětiny respondentů. Druhým nejvyužívanějším je portál Tipynavýlet. Oba zmíněné navštěvují zejména ženy a lidé středního věku s dětmi. Mladí lidé častěji zavítají na Citybee.cz.

Typickým důvodem návštěvy volnočasových webů je spíš zvědavost, co se kde děje, a hledání inspirace (45 %). Čtvrtina zde hledá tipy tehdy, když nemá na víkend jiné plány. Pravidelné sledování a plánování víkendů podle nabídky těchto webů je spíše výjimkou (5 %) a týká se častěji lidí s nižším stupněm vzdělání. Každý čtvrtý naopak tvrdí, že tyto stránky neovlivňují jeho víkendové plány, ale využívá spíš akce ve všední dny. Častěji toto uvádějí lidé s VŠ vzděláním a z menších obcí do 5 tis. obyvatel. Volnočasové weby obecně navštěvují zejména lidé aktivní, kteří o víkendech cestují, podnikají výlety do přírody, navštěvují kulturní akce či akce pro děti. Většina (82 %) uživatelů by na těchto portálech nic nezměnila. Někteří si však stěžují na malou nabídku akcí, nepřehlednost stránek a neúplné informace.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Reklama
ČEZ

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)