Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

FB Messenger vládne u všech

Dnes se zaměříme na využívané aplikace na smartphonu. Pouze 5 % lidí si na svůj smartphone nenainstalovalo nad rámec základního nastavení žádnou aplikaci. Zásadním dělítkem v používání aplikací i četnosti využití je stejně jako u sociálních sítí věk. Generace do 24 let má na telefonu v extrémním případě až 20 různých aplikací, u starších pak číslo klesá na průměrných pět aplikací na telefon. Ženy mají aplikací méně, okolo pěti, muži pak až dvojnásobek. Nejrozšířenější je Facebook Messenger, neobejde se bez něj většina mladých, a dokonce polovina lidí nad 45 let. Instagram má téměř polovina mladých do 24 let, ale už jen 11 % starších. Některé z aplikací jsou využívány podobně napříč věkovými skupinami. Je to tak u aplikace WhatsApp, kterou má průměrně 40 % lidí ve všech věkových skupinách. Ačkoliv Twitter není v ČR tak rozšířený, má ho v průměru 8 % on-line populace. Snapchat získává na popularitě mezi mladými do 24 let, pro jeho rychlost a dostupnost „stories“ na pouhých 24 hodin. Tyto vlastnosti zkopírovali i velcí hráči FB a Instagram.

Data byla získána pomocí unikátního on-line systému Snapshots, který je určen k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)