Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Co mají společného voliči a opinion lídři v segmentu alkoholu? Čtou denní tisk

Kolik času tráví typický volič vaší politické strany na webech celostátních deníků? A není náhodou zároveň názorovým vůdcem, který vám rád doporučí vhodnou značku alkoholu? Zástupci společnosti Median ukázali v rámci výroční prezentace dat z výzkumu TGI-MML možnosti jejich netradičních využití.

Usedlé muže na sítích neoslovíte

Obecně platí, že ti, kteří se v říjnu chystají do volebních místností, čtou denní tisk více než nevoliči. Ve čtenosti deníků se u voličů na prvních místech napříč stranami umisťují Blesk, MF Dnes a Deník, u týdeníků jsou to 5plus2, Nedělní blesk a Rytmus života. Reflex, Respekt a Týden mají své čtenáře mezi příznivci ODS a TOP 09. V kategorii on-line médií chodí voliči napříč preferencemi nejvíce na Seznam.cz a Facebook, u ODS a TOP 09 narůstá podíl Googlu a YouTube. Průsečík voličů napříč stranami s opinion lídry v segmentu alko se v otázce preference tisku nachází u Deníku, MF Dnes a Metra, Lidovým a Hospodářským novinám zachovávají přízeň konzumenti věrozvěsti spolu se spíše pravicovými voliči. S daty TGI-MML pracuje i mediální agentura Mindshare. Ta se zabývala otázkou: Kdo a jací jsou lidé, kteří nemají žádný profil na sociálních sítích? Vzkaz pro politiky: muže bez maturity, vyznávající spíše konzervativní hodnoty, facebookovou kampaní neoslovíte. TV nebo venkovní média budou jistější.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)