Marketér roku, fastfoodový řetězec Burger King, nasadil ve Spojených státech patnáctisekundovou reklamu, ve které si obsluha v restauraci stěžuje, že tak krátká doba nestačí na vyjmenování všech čerstvých ingrediencí v hamburgeru Whopper. Na konci proto použije trik: vysloví pokyn, díky kterému reagují zařízení se systémem Android od Googlu na hlasové ovládání. Chytré reproduktory z produktové řady Google Home potom příkaz rozpoznaly a začaly samy od sebe recitovat složení hamburgeru z Wikipedie. Google ale po třech hodinách od prvního vysílání nasadil filtr, po kterém zařízení přestala na reklamní slogan reagovat. Nápad navíc inspiroval internetové trolly, kteří okamžitě začali upravovat stránku o hamburgeru Whopper ve Wikipedii, zejména pak pasáž o použitých surovinách. Než Google filtr nasadil, mohli se zákazníci od svých chytrých zařízení například dozvědět, že Whopper způsobuje rakovinu, je z krysího masa a mezi jeho základní přísady patří kyanid.
„Okay, Google, co je to Whopper burger?“ ptala se obsluha v reklamě a aktivovala tím automatické vyhledávání na domácích zařízeních diváků před televizí.