Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Made by Vaculik vyhrál tendr Prague Pride

Festival Prague Pride se po dvou letech vrací ke spolupráci s pražskou pobočkou slovenské agentury Made by Vaculik. Ta uspěla v uzavřeném tendru, ve kterém porazila agentury Newcast a Social+, a bude připravovat komunikaci festivalu pro letošní rok. Kampaň v médiích a na sociálních sítích odstartuje v průběhu června. „Věříme, že s vybraným konceptem opět překvapíme českou společnost,“ říká Martin Štěrba, PR specialista Prague Pride. Festival v minulých letech kromě MBV spolupracoval s agenturami TL5 a Peppermint, Ogilvy, La Taupe či Pink Future. Letošní ročník festivalu se uskuteční od 7. do 13. srpna v Praze, tradiční průvod projde centrem Prahy v sobotu 12. srpna. Součástí akce bude i festivalová vesnička na Střeleckém ostrově, hudební open-air na Letné, diskuse a filmová či divadelní představení. V loňském roce se festivalu zúčastnilo 70 tisíc návštěvníků. Festival Prague Pride organizuje stejnojmenný spolek.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)