6. Continental opouští fotbal a spouští kampaň

Výrobce pneumatik Continental po dvaceti letech opouští sponzorství fotbalových zápasů a mění komunikaci značky. V březnu spouští evropskou kampaň se sloganem „Mobilita zdokonalená německou technologií“, která bude zaměřena na bezpečnost automobilového provozu. Komunikace poběží v televizi, tisku, v místech prodeje u partnerů společnosti a v on-linu. Continental rovněž plánuje aktivně využívat sociální média. Součástí kampaně jsou i webové stránky visionzeroworld.com, na kterých společnost nabízí multimediální obsah na téma bezpečnosti.

Nová identita značky Continental má zdůraznit preciznost německých technologií.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia