Polovina internetové populace již někdy zavítala na veletrh, prodejní výstavu či festival. Populární jsou hlavně gastrofestivaly, výstavy týkající se domu a zahrady a auto/moto veletrhy. Návštěvníky takových událostí jsou zejména mladí lidé do 29 let a vysokoškoláci. Naopak polovina lidí starších 45 let žádnou z nich nenavštívila a ani to neplánuje. Gastrofestivaly a zahradnické a chovatelské veletrhy jsou oblíbené častěji mezi ženami, stejně tak akce umělecky, kulturně a lifestylově zaměřené. Muži mají častěji zájem o techniku, technologie, auto/moto, sport, stavebnictví a strojírenství. Nabídky škol a marketingu táhnou hlavně mladé lidi, u starších (45+) vede pěstitelství. Pro vysokoškoláky je nejatraktivnějším tématem cestování.
Veletrhy lákají hlavně na možnost dozvědět se něco nového, na množství nabídek na jednom místě a na příležitost vyzkoušet si zajímavé věci. Mnohé zákazníky inspirují v osobním životě, pro některé představují jednoduše zábavu (častěji pro mladé). Muži veletrhy častěji využívají profesně a jako zdroj novinek. Ženy zase oceňují zdejší šíři nabídek a baví se jejich prohlížením. Většina návštěvníků vyhledává veletrhy a výstavy v rámci ČR, do zahraničí se jim jezdit nechce. Neochotny cestovat jsou častěji ženy, a to jak po ČR, tak do zahraničí.
Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.