Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Přednost dáváme tuzemským veletrhům

Polovina internetové populace již někdy zavítala na veletrh, prodejní výstavu či festival. Populární jsou hlavně gastrofestivaly, výstavy týkající se domu a zahrady a auto/moto veletrhy. Návštěvníky takových událostí jsou zejména mladí lidé do 29 let a vysokoškoláci. Naopak polovina lidí starších 45 let žádnou z nich nenavštívila a ani to neplánuje. Gastrofestivaly a zahradnické a chovatelské veletrhy jsou oblíbené častěji mezi ženami, stejně tak akce umělecky, kulturně a lifestylově zaměřené. Muži mají častěji zájem o techniku, technologie, auto/moto, sport, stavebnictví a strojírenství. Nabídky škol a marketingu táhnou hlavně mladé lidi, u starších (45+) vede pěstitelství. Pro vysokoškoláky je nejatraktivnějším tématem cestování.

Veletrhy lákají hlavně na možnost dozvědět se něco nového, na množství nabídek na jednom místě a na příležitost vyzkoušet si zajímavé věci. Mnohé zákazníky inspirují v osobním životě, pro některé představují jednoduše zábavu (častěji pro mladé). Muži veletrhy častěji využívají profesně a jako zdroj novinek. Ženy zase oceňují zdejší šíři nabídek a baví se jejich prohlížením. Většina návštěvníků vyhledává veletrhy a výstavy v rámci ČR, do zahraničí se jim jezdit nechce. Neochotny cestovat jsou častěji ženy, a to jak po ČR, tak do zahraničí.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Reklama
ČEZ

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)