Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kosmetika byla nejčastějším dárkem

Dnes se budeme zabývat tím, co on-line populace nakoupila k Vánocům. Když se podíváte na graf, zjistíte, že šest respondentů z deseti své blízké obdarovalo nějakou drogerií nebo kosmetikou. Bezmála polovina nakoupila knihy, hračky nebo nějaké oblečení či obuv. Vybavení do domácnosti jako vánoční dárek pořídilo 38 procent respondentů. Parfémem někoho podaroval přibližně každý třetí respondent, módním doplňkem každý čtvrtý a poukazem na zážitky každý pátý.

Ženy častěji než muži koupily k Vánocům něco z drogerie a kosmetiky, oblečení nebo vybraly nějaký módní doplněk. Naopak muži více než ženy darovali elektroniku jako například televize, přehrávače hudby a podobně.

Šperky jako vánoční dárek dávali spíše mladí do 35 let než starší. Hračky dávali samozřejmě častěji lidé ve věku 25-44 let než ostatní věkové skupiny. A pro finanční hotovost pod stromeček se obvykle rozhodli spíše lidé nad 45 let než mladší.

Reklama
ČEZ

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)