Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kam kouká vepř?

Značky to s venkovkou zkoušejí různě. Některé jen přebírají a lokalizují globální kampaně, jiné sázejí spíše na produktové vizuály či jednoduchá sdělení. A pak jsou tu kampaně, které se nepsaným pravidlům vymykají. Jednou z nich je i venkovka Tretter’s Chips, která se táže vepře, zda se dívá na brambůrky. Je to marketingové faux pas, nebo trefa do černého?

Jednoduchá a jasná zpráva pro čumiče na telku, že je na scéně nové prase. Bude to fungovat.

Jáchym Klimko, account manager, Remembership

Reklama
Know

 

To teda čumím! Akorát nedokážu říct, jestli spíš na nový bizárprodukt, nebo stejně zvrácenou exekuci. Nejsme chipsy, jsme křupky, křupky z prasátek. Au.

Matouš Fridrich, creative team leader, Triad Advertising

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)