Řečeno s klasikem, filmová akademie v bádensko-württemberském městě Ludwigsburg je asi dobrý oddíl. Její studentské projekty si pravidelně získávají pozornost internetových uživatelů i profesionálů z reklamního průmyslu. Na konci roku 2015 oběhla svět falešná reklama na Johnnyho Walkera, tentokrát Němci dojímají spotem na domácí Adidas. Pětadvacetiletý student Eugen Merher dal svému projektu název Break Free. Vypráví příběh starého muže, který se chce osvobodit z domova důchodců, protože je pořád duchem mladý. Nazuje si tedy běžecké boty a jednoho dne přes všechny překážky uteče. „Oslovil jsem se žádostí o sponzorský příspěvek i Adidas, ale ten mě odmítl. Svůj přístup zopakovali i u hotového filmu,“ vzpomíná Merher. Teď ovšem dostává lavinu e-mailů od řadových zaměstnanců, které nadchl.
Studentská práce má na YouTube přes 11 milionů zhlédnutí. Režisér původně uvažoval o značce Nike, ale protože se příběh odehrává v sedmdesátých letech a firma tehdy nevyráběla dresy pro olympijské běžce, dostal přednost konkurenční Adidas.