Mnichovský mediální kolos Hubert Burda Media se rozhodl rozšířit vliv na britském časopiseckém trhu. Ovládl vydavatelství Immediate Media a získal tím skoro 70 titulů, které mají jen na internetu až 35 milionů čtenářů měsíčně. Prodaným magazínům kraluje týdeník Radio Times, který si kvůli programu televizí a rádií kupuje v průměru 670 tisíc lidí. Časopis generuje zhruba 60 procent příjmů celého vydavatelství Immediate Media. Mediální dům také produkuje řadu časopisů odvozených od pořadů BBC, například Top Gear, Good Food, History Magazine nebo dětské časopisy pod značkou stanice CBeebies. Finanční podmínky transakce nebyly zveřejněny. Ekonomický deník Financial Times však odhaduje, že Němci za vydavatelství zaplatili 260 milionů liber (zhruba osm miliard korun). Už dříve koncern Burda koupil také britskou agenturu Seven, která se specializuje na obsahový marketing.