Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. Německá Burda získala desítky britských časopisů

Mnichovský mediální kolos Hubert Burda Media se rozhodl rozšířit vliv na britském časopiseckém trhu. Ovládl vydavatelství Immediate Media a získal tím skoro 70 titulů, které mají jen na internetu až 35 milionů čtenářů měsíčně. Prodaným magazínům kraluje týdeník Radio Times, který si kvůli programu televizí a rádií kupuje v průměru 670 tisíc lidí. Časopis generuje zhruba 60 procent příjmů celého vydavatelství Immediate Media. Mediální dům také produkuje řadu časopisů odvozených od pořadů BBC, například Top Gear, Good Food, History Magazine nebo dětské časopisy pod značkou stanice CBeebies. Finanční podmínky transakce nebyly zveřejněny. Ekonomický deník Financial Times však odhaduje, že Němci za vydavatelství zaplatili 260 milionů liber (zhruba osm miliard korun). Už dříve koncern Burda koupil také britskou agenturu Seven, která se specializuje na obsahový marketing.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)