9. Německá Burda získala desítky britských časopisů

Mnichovský mediální kolos Hubert Burda Media se rozhodl rozšířit vliv na britském časopiseckém trhu. Ovládl vydavatelství Immediate Media a získal tím skoro 70 titulů, které mají jen na internetu až 35 milionů čtenářů měsíčně. Prodaným magazínům kraluje týdeník Radio Times, který si kvůli programu televizí a rádií kupuje v průměru 670 tisíc lidí. Časopis generuje zhruba 60 procent příjmů celého vydavatelství Immediate Media. Mediální dům také produkuje řadu časopisů odvozených od pořadů BBC, například Top Gear, Good Food, History Magazine nebo dětské časopisy pod značkou stanice CBeebies. Finanční podmínky transakce nebyly zveřejněny. Ekonomický deník Financial Times však odhaduje, že Němci za vydavatelství zaplatili 260 milionů liber (zhruba osm miliard korun). Už dříve koncern Burda koupil také britskou agenturu Seven, která se specializuje na obsahový marketing.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba