Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Kaspeni připravili pro Ikeu ekologickou kampaň

Ikea spustila kampaň Lepší řešení pro lepší budoucnost. Kampaň běží na venkovních plochách, v digitálu i v prodejnách řetězce. Pro prodejce nábytku ji připravila agentura Kaspen/Jung von Matt. Akce má podpořit image Ikey jako firmy šetrné k životnímu prostředí, zároveň jde ale o produktovou nabídku. „Lidé se stále více zajímají o to, jak a z čeho jsou vyrobeny produkty, které si kupují. Proto jsme se rozhodli sdílet se zákazníky původ produktů prostřednictvím jejich příběhů,“ vysvětluje manažer pro udržitelný rozvoj Vladimír Víšek. Souběžně s kampaní otevřela Ikea v prodejně na pražském Zličíně i bazar nábytku. Vykupuje do něj použitý starší nábytek ze své nabídky. Nábytek mohou lidé nabízet prostřednictvím microsite www.druhyzivotnabytku.cz. Na bazarové zboží poskytne Ikea roční záruku.

Cílem Ikey není konkurovat webovým bazarům, ale nabídnout pravidelným zákazníkům servis.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)