Ikea spustila kampaň Lepší řešení pro lepší budoucnost. Kampaň běží na venkovních plochách, v digitálu i v prodejnách řetězce. Pro prodejce nábytku ji připravila agentura Kaspen/Jung von Matt. Akce má podpořit image Ikey jako firmy šetrné k životnímu prostředí, zároveň jde ale o produktovou nabídku. „Lidé se stále více zajímají o to, jak a z čeho jsou vyrobeny produkty, které si kupují. Proto jsme se rozhodli sdílet se zákazníky původ produktů prostřednictvím jejich příběhů,“ vysvětluje manažer pro udržitelný rozvoj Vladimír Víšek. Souběžně s kampaní otevřela Ikea v prodejně na pražském Zličíně i bazar nábytku. Vykupuje do něj použitý starší nábytek ze své nabídky. Nábytek mohou lidé nabízet prostřednictvím microsite www.druhyzivotnabytku.cz. Na bazarové zboží poskytne Ikea roční záruku.
Cílem Ikey není konkurovat webovým bazarům, ale nabídnout pravidelným zákazníkům servis.