8. Kaspeni připravili pro Ikeu ekologickou kampaň

Ikea spustila kampaň Lepší řešení pro lepší budoucnost. Kampaň běží na venkovních plochách, v digitálu i v prodejnách řetězce. Pro prodejce nábytku ji připravila agentura Kaspen/Jung von Matt. Akce má podpořit image Ikey jako firmy šetrné k životnímu prostředí, zároveň jde ale o produktovou nabídku. „Lidé se stále více zajímají o to, jak a z čeho jsou vyrobeny produkty, které si kupují. Proto jsme se rozhodli sdílet se zákazníky původ produktů prostřednictvím jejich příběhů,“ vysvětluje manažer pro udržitelný rozvoj Vladimír Víšek. Souběžně s kampaní otevřela Ikea v prodejně na pražském Zličíně i bazar nábytku. Vykupuje do něj použitý starší nábytek ze své nabídky. Nábytek mohou lidé nabízet prostřednictvím microsite www.druhyzivotnabytku.cz. Na bazarové zboží poskytne Ikea roční záruku.

Cílem Ikey není konkurovat webovým bazarům, ale nabídnout pravidelným zákazníkům servis.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist