Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Každé euro do reklamy se vrátí sedmkrát

Studie společnosti Deloitte poprvé zhodnotila přínos reklamy pro ekonomiky zemí Evropské unie. Ukázalo se, že každé euro vložené do reklamy se zhodnotí v hrubém domácím produktu sedmkrát. To znamená, že roční investice do reklamy ve výši 92 miliard eur přispěly HDP evropských ekonomik dalšími 643 miliardami eur. Přímo a nepřímo poskytuje reklama práci téměř šesti milionům lidí. Jde spíše o konzervativní propočet, započítáni nejsou zaměstnanci na straně zadavatelů. Analýza prokázala, že reklama generuje 4,6 procenta HDP celé Evropské unie. Studie přitom nepočítá s investicemi do nemediálních forem reklamy, jako jsou reklamní akce, public relations a podobně.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)