Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

5. Značky Náš grunt a My Food zaniknou

Vlastník obchodů My Food, Náš grunt a Sklizeno do jara spojí všech 46 prodejen pod název Sklizeno. Kromě značky se změní také vzhled prodejen včetně loga. „Sklizeno i Náš grunt vznikaly v době, kdy byl hlavní důraz kladený na farmářské a lokální, po šesti letech už jsme ale dál,“ vysvětluje změnu David Kukla, zakladatel řetězce Sklizeno. Z prodejen ve farmářském pojetí se stanou obchody se zdravým životním stylem. Zavedou i polotovary a hotovky.

„Jsme lídr kvalitních potravin, ale kvůli různým značkám to z pohledu zákazníka nebylo ani poznat,“ zdůvodnil ředitel firmy Petr Borkovec zrušení značek My Food a Náš grunt.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu