Reklama
Megaboard

10. Juventus má nové logo. Fanouškům se moc nelíbí

Fotbalový klub Juventus Turín vyměnil svou ikonickou značku s býkem za minimalistické logo. Vizuální podobu nového brandu připravila milánská pobočka agentury Interbrand. Součástí zakázky je i zcela nové písmo Juventus Fans v pěti řezech a rozsáhlý manuál vizuálního stylu. Černobílé písmeno J vychází z tradičních barev klubu. „Je ikonické a univerzální. Je dost silné, aby neslo poselství, ale zároveň dostatečně flexibilní, aby mělo široké možnosti využití na stadionu i mimo něj,“ vysvětlují autoři nové značky. Zatímco si v propagačním klipu moderní logo pochvalují hráčské legendy italského klubu, jako třeba Pavel Nedvěd nebo Gianluigi Buffon, u fanoušků se na sociálních sítích s takovým nadšením nesetkává. Stěžují si zejména na „ztrátu identity“ a okamžitě vytvořili řadu parodií. Nejčastější výtka zní, že logo vypadá jako značka oblečení.

Nová značka fotbalového klubu opustila podobu elipsovitého tvaru s pruhy, který doplňovala silueta býka.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále