Díky projektu Plná peněženka získávají nakupující na internetu část z utracené částky zpět. Jedná se o jedno až patnáct procent z ceny nákupu.
Služba funguje na bázi affiliate marketingu: za každou uskutečněnou objednávku dostává provizi. Část této sumy pak vrací svým registrovaným uživatelům.
Zákazník získá odměnu, pokud do e-shopu přijde prostřednictvím stránek PlnáPeněženka.cz. Druhou možností je mít v prohlížeči nainstalovaný plug-in Lištička, který spřátelené webové stránky hlídá za ně.
Do projektu je zapojeno více než tři sta obchodů a služeb na internetu. Mezi ně patří velké české e-shopy, jako jsou Mall.cz, Kasa.cz, Zoot nebo i prodejce levného zboží z Číny AliExpress.com; ale jsou tam také služby zaměřené na cestování jako Hotels.cz nebo rezervační portál Booking.com. „Na konci listopadu jsme oslavili dvě stě tisíc registrovaných uživatelů. Naprostou většinu tvoří čeští zákazníci,“ říká Tomáš Záruba, ředitel společnosti PlnáPeněženka.cz.
Marketing dělá služba převážně na internetu. „Zaměřujeme se na výkonnostní on-line marketing. Funguje nám reklama na Facebooku. Teď zkoušíme spolupráci s blogery a youtubery. Chceme se soustředit i na investice do brandu,“ prozrazuje Záruba.
PlnáPeněženka.cz patří pod společnost 5dm.cz, zaměřující se na digitální marketing. Kromě této služby firma provozuje i další internetové projekty: TopSrovnani.cz, TopSleva.cz a AffiliateClub.cz.
Projekt PlnáPeněženka.cz získal v soutěži Křišťálová lupa sedmé místo v kategorii Cena popularity.
Foto: Archiv firmy