Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Spokojenost s věrnostními kartami

Bez ohledu na slibovanou věrnost se polovina manželství rozvede, a to se obvykle ti dva, kteří se berou, celkem dobře znají. S věrnostními kartami je to jinak. Máme jich čím dál více a nikdo nám nutnost vzájemné znalosti nepřipomíná.

Jaká je tedy vlastně spokojenost ve vztahu věrnostní karta – nakupující? „Polovina držitelů věrnostních karet je s odměnami za věrnost spokojená, druhá polovina je nespokojená,“ říká Daniel Procházka, account director Ipsos Marketing, a dodává: „V populaci 2535 let jsou s odměnami z věrnostních programů nespokojení dokonce 2 z každých 3 držitelů, a to je pro správce věrnostních programů určité varování.“

Radek Hrachovec, tvůrce Baťa klubu, koaličního programu Renome a specialista na věrnostní programy, k tomu dodává: „Věřím tomu, že z aktivních držitelů věrnostních karet je 50 procent s odměnami nespokojeno. Protože firmy, na rozdíl od svých stálých zákazníků, nepřistupují k zasloužené odměně jako k vyvrcholení vztahu se zákazníkem. Považují je za nákladový problém. Kdo nechce dávat, ať raději nedává nic.“

Reklama
ČEZ

Andrea Vozníková, CMI manager společnosti Unilever, k tomu podotýká: „Analýza prodejních dat a využívání věrnostních karet, znalost potřeb a nákupního chování a testování preferovaných odměn mohou výrazně posílit kvalitu a efekt věrnostního programu.“

 

A co vy? Napište nám, co si o tom myslíte a co to pro vaši firmu znamená!
Kontakt: [email protected]

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)