4. Audi láká na model Q2 na hausbótu i na sítích

Dealer vozů Audi na českém trhu, Porsche ČR, spouští promoakci pro uvedení nového modelu Audi Q2 na český trh. Kampaň, která propojuje virtuální svět s reálným, oslovuje cílovou skupinu úspěšných mladých lidí, žijících ve městě aktivním stylem. Na spoty na vybraných rozhlasových stanicích naváže Audi s facebookovou soutěží #tag the #untaggable a s prezentací modelu na hausbótu #TagHouse. Z pražského Port X se hausbót v druhém listopadovém týdnu přesune i s Audi Q2 do Brna. Model představí veřejnosti mimo jiné vybraní ambasadoři značky jako Ina T., DJ Lucca, Jonáš Ledecký, Marek Raditsch, Ondřej Bank, Iva Pazderková, Jana Doleželová, Petr Rychlý a jiní.

Hausbót pro Audi Q2 na pražské náplavce.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk