Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3. McDonald’s má 360stupňový web

České zastoupení společnosti McDonald’s představilo na adrese Mcdonalds360.cz novou webovou platformu značky. Jde o virtuální prohlídku modelové restaurace včetně kuchyně nebo skladů, která bude doplněna o interaktivní prvky, jež mají zákazníkům „hravou formou podat informace“ a které se budou průběžně aktualizovat a měnit. Firma si od původního projektu agentury DDB Praha slibuje navázání kontaktu se zákazníky s akcentem na „maximální otevřenost“. V podpůrné kampani agentura podle jejího kreativního ředitele Radouana Hadje Moussy úmyslně paroduje některé mýty, které o McDonaldu a jeho výrobcích už léta kolují.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)