Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vánoční dárky: Firmy začaly více využívat poukazy

Co dát klientům a spolupracovníkům k Vánocům, aby dárek nezamířil rovnou do popelnice nebo se z něj nestal putovní předmět, který nakonec zůstane zapomenutý v šuplíku?

V soukromém životě sází čím dál víc lidí na jistotu a dávají místo hmotných darů poukazy a peníze. Obdarovaný si pak sám vybere, co je mu nejbližší. Stejnou cestu volí i firmy. „V průměru takto evidujeme ročně prodané vouchery za zhruba pět milionů korun,“ přibližuje Tomáš Holý z největšího tuzemského slevového portálu, Slevomatu.

„Přestože naší hlavní cílovkou jsou běžní spotřebitelé, i z řad firem je o vouchery zájem a samozřejmě roste zejména v předvánočním období, kdy stoupá poptávka po dárcích formou poukázek jak pro zaměstnance, tak případné obchodní partnery,“ dodává Holý.

Reklama
Know

Výhodou voucherů je obvykle dlouhá doba platnosti, takže hned nevyprší a obdarovaný může službu nebo produkt využít až v klidu po svátcích. Pro poukazy hraje i rozsah odvětví, ve kterých je možné služby objednat. „Firmy tak u nás mohou nakoupit téměř cokoliv. Od zboží přes potraviny po kulturní, sportovní či pobytové zážitky a podobně,“ uzavírá zástupce Slevomatu.

Některé agentury, například Allegria, umožňují objednat firmám i univerzální poukazy omezené pouze sumou, ale ne činností, službou nebo produktem. Podobně postupují i hotelové řetězce.

S rozvojem nových technologií se navíc nabízí úspora v podobě elektronických voucherů rozesílaných e-mailem, ať už jako příloha nebo ve formě odkazu na vánoční firemní web, kde návštěvníka před aktivací dárku uvítá osobní pozdrav.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)