Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Téma: Forbes a Socialbakers sestavily žebříček 77 nejvlivnějších Čechů na sociálních sítích. Jeho složení vyvolalo různorodé emoce. V čele stanul Jirka Král…

David David Tohle je hloupost. Ten člověk, který tento žebříček vytvářel, absolutně nevěděl, co dělá.

Petr Minařík Zrovna jsem chtěl napsat to stejné. Kroutím hlavou nad tím, co tam je za lidi.

Jeesiik Novy No, nemyslím si. Už jen z pohledu marketingového jsou toto nejžádanější ksichty. Takže se uklidněte a přečtěte si něco o marketingu.

Reklama
Know

Lukáš Burda Stejně jako loni zaměňujete „audience“ s „influence“… Tady ta parta v přehledu má možná sílu drivovat awareness, ale ne action.

Jakub Carda Většinu z nich vůbec neznám a chybí tam lidé jako Horák nebo Jaroš. Máte to špatně. Možná jste to mysleli jako seznam youtuberů.

Luboš Kolek Znám 18, zbytek dnes poprvé. Jak jste na tom vy?

Jan Bednář Co Mishovy šílenosti? Ten devítiletý borec má na svém Pokémon Go songu 23 milionů zhlédnutí.

Johny Machette 3. nejvlivnější kluk, který dělá hudbu? ANO! Navíc jsem 33. nejvlivnější osoba českýho internetu. Dobrá práce, řekl bych.

Martin Jirry Jiras Možná tak 3. nejvlivnější chytač pokémonů…

Jakub Hanuš „Prostě sepíšeme jména všech českých předních youtuberů a uděláme z toho click bait článek.“ Heh.

Petr Andrýsek Takže například na 67. místo (Carly Kirstenová) se dá dostat zveřejněním svých nahých fotek v měsíc provádění analýzy. #goodtoknow

David Slížek A jak prosím definujete ten „vliv“?

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)