Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pro osobní maily chodíme na Seznam.cz

Vlastnictví soukromé internetové stránky je dnes samozřejmostí, otázka spíš zní, kolik schránek si pořizujeme. Polovina internetové populace vlastní jen jednu a polovina více než jednu schránku pro soukromé účely. Vlastníci většího počtu schránek jsou spíše lidé s VŠ vzděláním, mladí do 29 let a muži.

Téměř v 9 z 10 případů jsou pak schránky rozdělené podle účelu využití. Typicky schránka na osobní/soukromé e-maily (případně ještě zvlášť pro rodinu a kamarády), schránka na oficiální e-maily a schránka na reklamní sdělení, spamy, registrace, hry apod. I pracovní/firemní e-mailové schránky jsou téměř polovinou jejich majitelů občas využívány pro soukromé účely. Nejvyužívanější doménou pro soukromé schránky je v ČR Seznam.cz, kde má alespoň jednu e-mailovou schránku 79 % internetové populace. Následují Gmail.com (38 %), Centrum.cz (12 %) a Email.cz (11 %).

Svoji e-mailovou schránku navštěvujeme nejčastěji na noteboocích (hlavně mladí do 29 let), dále na počítačích (45+ let) a mobilech (opět mladší ročníky a také obyvatelé Prahy). V menší míře i na tabletech. V pracovní dny kontroluje svoje soukromé e-maily 8 z 10 lidí alespoň jednou denně (více obyvatelé velkoměst a lidé ve věku 30-44 let). O víkendu četnost návštěv klesá, alespoň jednou denně prohlížejí e-mailovou schránku dvě třetiny lidí, během dovolené to je už jen třetina.

Reklama
Know

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)