Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. Lékárny Dr. Max mají první image kampaň

Poprvé v desetileté historii na sebe lékárny Dr. Max upozorní image spotem. Dosud společnost propagovala jen nabízené produkty. Novou kampaň připravila agentura Ogilvy. Jde vlastně o oslavu lékárnické profese pojatou s mírnou nadsázkou. Původní koncept vznikl před časem u sesterské sítě na Slovensku, v Česku se ho podařilo dále rozvinout. V obou verzích, české i slovenské, je hlavním představitelem muž. Na obou pracoval tentýž režisér i produkční tým. Natáčelo se v lékárnách Dr. Max v Nových Butovicích a Poděbradech. Většina reklamních investic ale bude i nadále mířit do podpory konkrétních výrobků.

Novou kampaní Dr. Max oslovuje kromě seniorů vůbec poprvé i mladší publikum – maminky nebo zájemkyně o dermokosmetiku.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)