8. Posilovna láká klienty „koulí na doživotí“

Pražská posilovna Hardstyle Kettlebell Gym chce ve své nové kampani vzbudit povědomí o značce a přilákat nové cvičence. Pointou kampaně je soutěž o doživotní členství v Železné kouli. „Soutěž spočívá v hledání 16 koulí na různých místech v Praze. Kdo je podle indicií, které po dobu 16 dní uveřejňujeme na facebookové stránce a webu Železné koule, najde jako první, získá doživotní členství v Železné kouli zadarmo,“ vysvětluje zakladatel a šéftrenér Železné koule Michal „Radar“ Vrátný. Komunikace probíhá prostřednictvím facebookové stránky Železná koule, webu a samostatné microsite www.koulenadozivoti.cz. Kampaň má dvě části – pre-promo a soutěž samotnou. První část spočívá v přitáhnutí fanoušků, druhá potom ukazuje, že jde o skutečnou soutěž. S kampaní pomáhala i Lenka Krsová, která dříve spolupracovala i se Socialbakers, a Lucie Petráková, programová ředitelka Fajn radia. V rámci propagace předaboval tým Železné koule i kultovní scénu z Pulp Fiction.

Železná koule bojuje v kampani o nové členy. Ten, kdo najde v Praze všech šestnáct kettlebellů, vyhrává doživotní členství v netradiční posilovně.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia