Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Posilovna láká klienty „koulí na doživotí“

Pražská posilovna Hardstyle Kettlebell Gym chce ve své nové kampani vzbudit povědomí o značce a přilákat nové cvičence. Pointou kampaně je soutěž o doživotní členství v Železné kouli. „Soutěž spočívá v hledání 16 koulí na různých místech v Praze. Kdo je podle indicií, které po dobu 16 dní uveřejňujeme na facebookové stránce a webu Železné koule, najde jako první, získá doživotní členství v Železné kouli zadarmo,“ vysvětluje zakladatel a šéftrenér Železné koule Michal „Radar“ Vrátný. Komunikace probíhá prostřednictvím facebookové stránky Železná koule, webu a samostatné microsite www.koulenadozivoti.cz. Kampaň má dvě části – pre-promo a soutěž samotnou. První část spočívá v přitáhnutí fanoušků, druhá potom ukazuje, že jde o skutečnou soutěž. S kampaní pomáhala i Lenka Krsová, která dříve spolupracovala i se Socialbakers, a Lucie Petráková, programová ředitelka Fajn radia. V rámci propagace předaboval tým Železné koule i kultovní scénu z Pulp Fiction.

Železná koule bojuje v kampani o nové členy. Ten, kdo najde v Praze všech šestnáct kettlebellů, vyhrává doživotní členství v netradiční posilovně.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu