Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

7. Nová média ČT se víc propojí s programem

Česká televize chce posílit propojení nových médií se svými programovými aktivitami. Redakci webu ČT24 proto naplno začlení do stávající redakce zpravodajství. Nově vznikne také tvůrčí producentská skupina, která se bude zaměřovat na multiplatformové a digitální projekty. Spolu s ní se změní také vedení nových médií ve veřejnoprávní televizi. Vedením byla dočasně pověřena stávající ředitelka marketingu ČT Denisa Kollárová, dosavadní ředitel nových médií Pavel Kohout se nyní ujme dokončení vývoje nové aplikace ČT24 a playeru pro iVysílání. Není to jediná změna v redakcích ČT. Televize oznámila rovněž vznik samostatné redakce vědy, která doplní už stávající domácí, zahraniční, ekonomickou a kulturní redakci. Do vysílání ČT24 přinese i nový pořad Věda 24 a větší zastoupení témat zaměřených na českou a světovou vědu v denním zpravodajství. Vedoucí nové redakce se stala Kateřina Fifková, jejím hlavním moderátorem Daniel Stach. Pořad Věda 24 se v programu ČT24 poprvé objeví 11. září, vysílat se pak bude pravidelně před nedělními Událostmi v 18:30.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)