5. Módní řetězec C&A si pro celou Evropu vybral Carat

O mediální rozpočet obchodů s oblečením C&A se v celé Evropě, včetně českého a slovenského trhu, nově postará agentura Carat. Obě společnosti tak podstatně rozšíří dosavadní spolupráci, která trvá od roku 2002. Díky vítězství v letním tendru bude mít mediálka na starosti 13 dalších evropských zemí, od Portugalska po Rumunsko. Kromě plánování a nákupu prostoru napříč všemi mediatypy poskytne agentura také konzultace ke strategickému rozvoji komunikačního konceptu. Podle svého prohlášení je Carat připraven „s nadšením předvést inovativní a efektivní metody, jak oslovit cílovou skupinu C&A“. V České republice má nizozemský módní řetězec 42 prodejen. Majitelem je rodina Brenninkmeijerových.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk