3. Axell přechází z McCannu do Outbreaku

Reklamní agentura Outbreak oznámila změnu na postu kreativního ředitele. Vzhledem k tomu, že její CD Andrej Štuk „odchází do contentové branže“, na jeho místo nastupuje dosavadní senior art director agentury McCann Prague Richard Axell, který je jedním z tvůrců kampaně pro řetězec obchodů Náš grunt, jež letos získala Zlatého lva v Cannes. Pracoval také na hodně diskutované kampani Patron pro značku Gambrinus, pro Vodafone, Heineken, Škodu Auto, Pepsi nebo Becherovku. „Richie je koncepční perfekcionista, hladový po překvapivých řešeních, rozumíme si, jako bychom spolu dělali už roky,“ říká k přestupu zakladatel Outbreaku Dan Farkaš.

Nový kreativní ředitel Outbreaku Richard Axell se v McCann Prague jako art director podílel na kampani, která získala Zlatého lva v Cannes v kategorii PR.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk