Nejvíc letí kreativní hračky

Tento týden změníme téma a od trávení volného času se přesuneme k nakupování pro naše nejmenší. Jak česká on-line populace nakupuje hračky? Nějakou hračku pro děti koupily v posledních šesti měsících téměř tři čtvrtiny respondentů. Hračky samozřejmě kupují nejvíce ti, kteří mají sami děti. Rodiče dětí do 10 let kupují hračky téměř všichni. U rodičů starších dětí to je už výrazně méně, ale stále jsou mezi nimi skoro dvě třetiny těch, kteří nějakou hračku v posledním půl roce zakoupili. Podobně často (6 z 10 respondentů) nakupují hračky pro děti i ti, kteří vlastní děti nemají.

A jaké hračky Češi kupují? Respondenti v našem výzkumu deklarovali, že nejvíce kupují hračky, které nějak rozvíjejí kreativitu dětí. Takové hračky koupili čtyři z deseti respondentů. Těsně druhé v pořadí jsou společenské hry a na třetím místě pak stavebnice, které koupil každý třetí respondent. Naopak nejméně populární jsou hračky elektronické nebo na dálkové ovládání, ale také vláčky a hudební hračky. U těchto hraček samozřejmě může nákup ovlivňovat jejich cena.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen