Tento týden změníme téma a od trávení volného času se přesuneme k nakupování pro naše nejmenší. Jak česká on-line populace nakupuje hračky? Nějakou hračku pro děti koupily v posledních šesti měsících téměř tři čtvrtiny respondentů. Hračky samozřejmě kupují nejvíce ti, kteří mají sami děti. Rodiče dětí do 10 let kupují hračky téměř všichni. U rodičů starších dětí to je už výrazně méně, ale stále jsou mezi nimi skoro dvě třetiny těch, kteří nějakou hračku v posledním půl roce zakoupili. Podobně často (6 z 10 respondentů) nakupují hračky pro děti i ti, kteří vlastní děti nemají.
A jaké hračky Češi kupují? Respondenti v našem výzkumu deklarovali, že nejvíce kupují hračky, které nějak rozvíjejí kreativitu dětí. Takové hračky koupili čtyři z deseti respondentů. Těsně druhé v pořadí jsou společenské hry a na třetím místě pak stavebnice, které koupil každý třetí respondent. Naopak nejméně populární jsou hračky elektronické nebo na dálkové ovládání, ale také vláčky a hudební hračky. U těchto hraček samozřejmě může nákup ovlivňovat jejich cena.
Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].