Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nejvíc letí kreativní hračky

Tento týden změníme téma a od trávení volného času se přesuneme k nakupování pro naše nejmenší. Jak česká on-line populace nakupuje hračky? Nějakou hračku pro děti koupily v posledních šesti měsících téměř tři čtvrtiny respondentů. Hračky samozřejmě kupují nejvíce ti, kteří mají sami děti. Rodiče dětí do 10 let kupují hračky téměř všichni. U rodičů starších dětí to je už výrazně méně, ale stále jsou mezi nimi skoro dvě třetiny těch, kteří nějakou hračku v posledním půl roce zakoupili. Podobně často (6 z 10 respondentů) nakupují hračky pro děti i ti, kteří vlastní děti nemají.

A jaké hračky Češi kupují? Respondenti v našem výzkumu deklarovali, že nejvíce kupují hračky, které nějak rozvíjejí kreativitu dětí. Takové hračky koupili čtyři z deseti respondentů. Těsně druhé v pořadí jsou společenské hry a na třetím místě pak stavebnice, které koupil každý třetí respondent. Naopak nejméně populární jsou hračky elektronické nebo na dálkové ovládání, ale také vláčky a hudební hračky. U těchto hraček samozřejmě může nákup ovlivňovat jejich cena.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
ČEZ

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)