Češi tipují šest medailí z olympiády v Riu

Letní olympiáda v Riu zajímá víc než 4/5 internetové populace, sledovat její průběh se chystají častěji muži, lidé ve věku nad 45 let a lidé s vyšším stupněm vzdělání. Nejfrekventovaněji používaná média, která průběh zprostředkují, budou internet a televize. Internet a tisk využijí nejvíce lidé s VŠ vzděláním. Zájemci se z jednotlivých sportů těší hlavně na atletiku, a to konkrétně na běh a hod oštěpem, dále na tenis, plavání a fotbal. Fandit budeme především Barboře Špotákové, Zuzaně Hejnové, Petře Kvitové, Radkovi Štěpánkovi, Jaroslavu Kulhavému a samozřejmě Martině Sáblíkové, pokud se nakonec zúčastní. Ze zahraničních sportovců padá především jméno Usain Bolt a obecně slovenský tým, kterému přejeme úspěch. A jaký je tip co do počtu přivezených medailí? V průměru je to šest očekávaných medailí, nejvíce v tomto smyslu naší reprezentaci věří nejmladší generace do 29 let, naopak střízlivější v odhadu jsou lidé ve věku 30-44 let a ženy. S nastávající olympiádou se také chystá otevření několika olympijských parků na území České republiky. Tuto informaci zachytily 2/5 respondentů, přičemž pět procent hodlá některý z parků i navštívit. Nejznámější je Rio-Lipno, následují Pardubice, Ostrava a Plzeň. Nezanedbatelná část respondentů očekává, že něco podobného bude i v Praze.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Nová vizuální identia APRA
Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?

MAM Exkluzivně v časopise

Dimitrij Savvakos, Ogilvy Greece
Olympijská kolekce 2026
Vít Kolář s prezidentem Pavlem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
email_profi_1980x720
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
email_profi_1980x720