8. Bauer má nový měsíčník. Vydává 150 tisíc kusů

Na nízké ceně a vysokém nákladu stavělo vydavatelství Bauer Media při tvorbě svého nového měsíčníku pro ženy Můj svět. Titul se prodává za 12,90 Kč a vychází v nákladu 150 tisíc kusů. Jeho uvedení podpoří rozsáhlá marketingová kampaň s těžištěm v klasických ATL médiích – televizi, OOH a printu. Podle vlastních slov chce s Mým světem Bauer Media vyplnit mezeru v segmentu vysokonákladových časopisů pro ženy s měsíční periodicitou. Nejspíš se tak stane přímou konkurencí měsíčníku Svět ženy, který vychází v nákladu 72 tisíc kusů a prodává se za necelých třicet korun. Vydavatelství Burda ho před časem posunulo tematicky i zpracováním více do oblasti lifestylu.

Jógu, která vyléčí všechny vaše neduhy, a sexy papriky, jak je neznáte, slibuje první číslo nového měsíčníku od Baueru.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk