5. McCann dělá pro Nokian Tyres už i PR

Finský výrobce pneumatik Nokian Tyres zahájil PR spolupráci s globální agenturní sítí McCann Worldgroup, a od počátku srpna je tak tým McCann Prague odpovědný za veškerou PR komunikaci pro tuto značku v celé Evropě. McCann, o jehož PR divizi zatím nebylo mnoho slyšet, má tak na starosti plošnou komunikaci s médii, korporátní a produktové PR, realizaci eventů, včetně distribuce produktových vzorků příslušným novinářům pro Česko, Německo, Polsko, Bulharsko, Rumunsko, Francii a Itálii. McCann pracuje pro Nokian Tyres už od loňského roku, kdy realizoval kampaně pro ATL, BTL, sociální média a digitální kanály. Pražský PR tým vede Peter Hermann a hlavní kontaktní osobou pro média je Jaroslav Nálevka.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk