4. Spořitelna lanaří nové zaměstnance v kampani

Česká spořitelna ve spolupráci s agenturou Young & Rubicam připravila v srpnu novou náborovou kampaň. Samotný nápad na kampaň, která má zvýšit i povědomí o značce, vznikl přímo v bance. Spořitelna v ní pracuje s reálnými tvářemi svých zaměstnanců. „Nejsme malá rodinná firma, jsme velká banka. A naše velikost je naší výhodou,“ zaznívá mimo jiné. S vizuály je možné se setkat především na lince metra C, právě v těsné blízkosti zastávky Budějovická v Praze má totiž banka centrálu. Kampaň doprovází i osm videí, v nichž vystupují zaměstnanci společnosti. Jejich medailonky se objevují také na náborové microsite www.velkemoznosti.cz.

Česká spořitelna nechala v kampani mluvit své zaměstnance. Ti postupně vysvětlují, proč je baví pracovat právě v bance.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-07

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina
Návrh bez názvu-8
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
nova_O2
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
MAM Souboj spotů leden 2025
nova_O2
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)