4. Spořitelna lanaří nové zaměstnance v kampani

Česká spořitelna ve spolupráci s agenturou Young & Rubicam připravila v srpnu novou náborovou kampaň. Samotný nápad na kampaň, která má zvýšit i povědomí o značce, vznikl přímo v bance. Spořitelna v ní pracuje s reálnými tvářemi svých zaměstnanců. „Nejsme malá rodinná firma, jsme velká banka. A naše velikost je naší výhodou,“ zaznívá mimo jiné. S vizuály je možné se setkat především na lince metra C, právě v těsné blízkosti zastávky Budějovická v Praze má totiž banka centrálu. Kampaň doprovází i osm videí, v nichž vystupují zaměstnanci společnosti. Jejich medailonky se objevují také na náborové microsite www.velkemoznosti.cz.

Česká spořitelna nechala v kampani mluvit své zaměstnance. Ti postupně vysvětlují, proč je baví pracovat právě v bance.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia