Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

4. Radegast hledá nové spotřebitele. I v Čechách

Televizní spot, out-of-home média, ale taky digitální aktivace se „zásadní rolí“. To vše tvoří novou integrovanou kampaň značky Radegast společnosti Plzeňský Prazdroj, která má oslovit „nové spotřebitele“. Konkrétně jde o mladší dospělé v regionech, které nejsou pro značku tradiční, zejména některé části Čech. Digitální část kampaně se objeví na Streamu a YouTube, hlavním kanálem ovšem bude profil Radegastu na Facebooku. „Kampaň využívá větší počet videí s různou stopáží, přičemž hlavní video pro on-line je vyprávěno pozpátku,“ přibližuje obsah kampaně Petr Šupolík z agentury Symbio. Kreativní koncept pro off-line připravila agentura Rust.

Z tohoto screenshotu to nepoznáte, ale on-line video Radegastu je vyprávěno „pozpátku“.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)