V době sdílení osobních a spotřebních dat, věrnostních programů a registrovaného klientství by se mohlo zdát, že se neodvratně blíží doba, kdy nebude nutné nikam chodit a věc anebo služba, kterou budeme potřebovat, u nás „přistane“ dříve, než si vůbec uvědomíme, že ji vlastně potřebujeme. Bude „ležet“ u dveří a dron si vesele poletí pro další zakázku. Jak to chtějí sami Češi?
„Ipsos se v květnu 2016 zeptal ekonomicky aktivních Čechů, zda preferují nakupování, anebo zásobování, a výsledek je 5 : 1 pro nakupování. Češi si chtějí vybírat, chtějí porovnávat, chtějí si užívat nakupování,“ říká Daniel Procházka, account director, Ipsos Marketing.
Andrea Vozníková, CMI manager společnosti Unilever, k tomu dodává: „Porozumění nakupujícím a vytvoření odpovídající a přehledné nabídky hraje a stále bude hrát klíčovou roli, která se podepíše na nákupním zážitku v místě prodeje. Nesmíme zapomenout, že vše, co je v prodejně vystaveno, považuje zákazník za součást prodejny a ovlivňuje to jeho zážitek z nákupu.“
A co vy? Napište nám, co si o tom myslíte a co to pro vaši firmu znamená!
Kontakt: [email protected]