Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Češi chtějí porovnávat, zkoušet, nakupovat

V době sdílení osobních a spotřebních dat, věrnostních programů a registrovaného klientství by se mohlo zdát, že se neodvratně blíží doba, kdy nebude nutné nikam chodit a věc anebo služba, kterou budeme potřebovat, u nás „přistane“ dříve, než si vůbec uvědomíme, že ji vlastně potřebujeme. Bude „ležet“ u dveří a dron si vesele poletí pro další zakázku. Jak to chtějí sami Češi?

„Ipsos se v květnu 2016 zeptal ekonomicky aktivních Čechů, zda preferují nakupování, anebo zásobování, a výsledek je 5 : 1 pro nakupování. Češi si chtějí vybírat, chtějí porovnávat, chtějí si užívat nakupování,“ říká Daniel Procházka, account director, Ipsos Marketing.

Andrea Vozníková, CMI manager společnosti Unilever, k tomu dodává: „Porozumění nakupujícím a vytvoření odpovídající a přehledné nabídky hraje a stále bude hrát klíčovou roli, která se podepíše na nákupním zážitku v místě prodeje. Nesmíme zapomenout, že vše, co je v prodejně vystaveno, považuje zákazník za součást prodejny a ovlivňuje to jeho zážitek z nákupu.“

Reklama
ČEZ

A co vy? Napište nám, co si o tom myslíte a co to pro vaši firmu znamená!

Kontakt: [email protected]

Reklama
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)