„Budeme ke světu kolem nás přistupovat kritičtěji, a to jak při výběru témat, tak při jejich zpracování. Půjdeme víc do hloubky, hlavnímu tématu budeme věnovat výrazně větší prostor. Chceme také hledat a vyprávět víc příběhů,“ uvedl šéfredaktor Dalibor Martínek. Časopis nabídne nové rubriky a formáty, mimo jiné provokativní sloupky známého aktivisty Matěje Hollana. Rubrika Paragraf představí novinky v legislativě či daních.
„Víc než dosud budeme přinášet příběhy lidí, kteří něco dokázali,“ slibuje Martínek. „Především však víc než dosud budeme mít na témata názor. Budeme nahlížet svět kolem nás kriticky, z pohledu zdravého rozumu,“ zdůraznil šéfredaktor.
Mediamix kampaně k nové podobě týdeníku zahrnuje rozhlasové spoty a sponzoring na Radiožurnálu. V televizi budou sponzorské vzkazy každou červnovou středu na stanicích ČT1, ČT2, Prima, Fanda, Smíchov a Nova Cinema. Spoty uvidí i cestující v autobusech RegioJet a vizuály se budou po celý červen objevovat na venkovních plochách včetně trafik. Podle výsledků aktuálního Media projektu čte každé vydání týdeníku Ekonom v průměru 60 tisíc lidí, konkurenčním Eurem listuje 39 tisíc čtenářů.
Vlevo obálka Ekonomu č. 21 v novém grafickém a obsahovém pojetí. Stejný vizuální styl drží i outdoorová kampaň (vpravo).