Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mobilní reklama Facebooku aktuálně generuje 82 procent příjmů z inzerce

Drtivá většina příjmů Facebooku jde z inzerce. Podle zprávy, kterou sociální síť vydala, jde až o 97 procent všech příjmů. Čistý zisk Zuckerbergovy služby byl v prvním kvartálu letošního roku 1,51 miliardy dolarů.

Facebook eviduje i radikální nárůst mobilní reklamy, jejíž poměr aktuálně činí 82 procent všech příjmů z veškeré inzerce.

Zpráva také uvádí, že roste počet aktivních uživatelů, kteří se do Facebooku přihlásí alespoň jednou měsíčně. Aktuálně jich je 1,65 miliardy.

Reklama
ČEZ

V tomto ohledu se daří i ostatním sociálním sítím, které vlastní Facebook. Komunikační aplikaci WhatsApp používá už miliarda lidí a Messenger 900 milionů. Instagram si udržuje v meziročním srovnání stálou komunitu 400 milionů uživatelů.

Nové aplikace pro Windows

Facebook také představil několik nových aplikací pro platformu Windows. Konkrétně jde o aplikace Facebooku a Messengeru pro operační systém Windows 10 na desktopu a také Instagram pro smartphony s operačním systémem Microsoftu.

Aplikace Facebooku pro osobní Windows 10 slibuje mnohem větší rychlost než předešlá verze, umožňuje interakci přímo prostřednictvím nabídky start a pracuje se schématem dlaždic, tolik typických právě pro tento operační systém. Facebook v aplikaci zahrnul všechny své novinky včetně emotikonů Reactions, nálepek v komentářích a pravého sloupce, který ukazuje aktuální trendy na síti či narozeniny přátel. „Připravili jsme také prohlížeč přímo v aplikaci, který má lidem usnadnit sdílet a číst obsah z jejich news feedu,“ uvedl Facebook v oficiálním prohlášení.

Vůbec poprvé se ve verzi pro desktop objevuje i chatovací aplikace Messenger, která není ochuzena o možnost vytvářet gify či posílat samolepky.

Instagramová aplikace pro mobilní telefony nabídne možnost aktualizací přímo na domovské obrazovce či funkci Instagram direct.

Aplikace pro desktop by měly vyjít v průběhu letošního roku, Instagram pro smartphony už je dostupný.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)