Společnost Jan Becher – Pernod Ricard přichází na trh s novým positioningem, jehož cílem je omlazení značky Karlovarská Becherovka. Pro loajální starší zákazníky má ovšem připravenou odlišnou kampaň.
Nový positioning Žij svou vášeň vychází z osobnosti zakladatele značky Jana Bechera. Zdůrazněním artibutů, jako jsou elán, nadšení, vášeň, inovativnost či odvaha, chce výrobce bylinného likéru cílit na mladší zákazníky. „Chceme si z historie Becherovky vzít to, co může lidi inspirovat i v dnešní době,“ popisuje koordinátor projektu Jiří Vladík.
S novým positioningem připravila značka komunikační koncept Mákni srdcem, určený mladým ve věku 20 až 30 let žijícím ve větších městech, komunikujícím on-line a oceňujícím talent a zručnost. V rámci projektu značka organizuje sérii setkání s inspirativními osobnostmi, například s designéry Janem Klossem a Matějem Činčerou z projektu Okolo či Maximem Velčovským, se zakladatelem stánků a bistra Hot God Adamem Skalou, s barmanem Alexem Kratěnou nebo architektem Krištofem Hanzlíkem. Setkání mají několik částí, na první – Talk – navazují workshopy na předem určené téma. Pokud budou projekty účastníků zajímavé, Becherovka jim pomůže s jejich realizací.
Součástí komunikace je i série digitálních videí, komunikace na sítích, PR aktivity a podpora v on-tradu. Celý projekt vzniká ve spolupráci s agenturou The Element.
Druhý směr komunikace – cílený na starší, loajální konzumenty – představuje TV kampaň Čím větší vášeň, tím větší radost. Běží od 23. května na stanicích skupin Nova a Prima. Vznikla ve spolupráci s agenturou Havas Worldwide Prague, produkci TV spotů zajistily Dream Studios ze stejné skupiny. Spot režíroval švédský režisér Jakub Strom.
Nový positioning Žij svou vášeň vychází z osobnosti zakladatele značky Jana Bechera.
Foto: JBPR