Becherovka „půlí“ svůj komunikační koncept mezi mladší a loajální cílovku

Společnost Jan Becher – Pernod Ricard přichází na trh s novým positioningem, jehož cílem je omlazení značky Karlovarská Becherovka. Pro loajální starší zákazníky má ovšem připravenou odlišnou kampaň.

Nový positioning Žij svou vášeň vychází z osobnosti zakladatele značky Jana Bechera. Zdůrazněním artibutů, jako jsou elán, nadšení, vášeň, inovativnost či odvaha, chce výrobce bylinného likéru cílit na mladší zákazníky. „Chceme si z historie Becherovky vzít to, co může lidi inspirovat i v dnešní době,“ popisuje koordinátor projektu Jiří Vladík.

S novým positioningem připravila značka komunikační koncept Mákni srdcem, určený mladým ve věku 20 až 30 let žijícím ve větších městech, komunikujícím on-line a oceňujícím talent a zručnost. V rámci projektu značka organizuje sérii setkání s inspirativními osobnostmi, například s designéry Janem Klossem a Matějem Činčerou z projektu Okolo či Maximem Velčovským, se zakladatelem stánků a bistra Hot God Adamem Skalou, s barmanem Alexem Kratěnou nebo architektem Krištofem Hanzlíkem. Setkání mají několik částí, na první – Talk – navazují workshopy na předem určené téma. Pokud budou projekty účastníků zajímavé, Becherovka jim pomůže s jejich realizací.

Součástí komunikace je i série digitálních videí, komunikace na sítích, PR aktivity a podpora v on-tradu. Celý projekt vzniká ve spolupráci s agenturou The Element.

Druhý směr komunikace – cílený na starší, loajální konzumenty – představuje TV kampaň Čím větší vášeň, tím větší radost. Běží od 23. května na stanicích skupin Nova a Prima. Vznikla ve spolupráci s agenturou Havas Worldwide Prague, produkci TV spotů zajistily Dream Studios ze stejné skupiny. Spot režíroval švédský režisér Jakub Strom.

Nový positioning Žij svou vášeň vychází z osobnosti zakladatele značky Jana Bechera.
Foto: JBPR

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist