Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Kefírer, hit sociálních sítí, se bude reálně vyrábět

Několik týdnů bavily uživatele na sociálních sítích nápadité vizuály a vtipné texty na fiktivní nový mléčný nápoj Kefírer. „Nadsázkou a vtipem chceme bojovat proti extremismu,“ vysvětlovali brněnští kreativci, kteří za celou kampaní stáli. Slovní hrátky se uchytily a řadu smyšlených výrobků rychle doplnily třeba „třešňový Mlíkomouš“, Islamáslo nebo Hailůšky. „Za chvíli nás celý Kefírer přerostl. Už jsme ho netvořili jen my, ale vy všichni,“ napsala fanouškům trojice autorů, která se seznámila v inovačním centru Unifer. Internetový vtip se nakonec změní v realitu. Kefírer začne skutečně vyrábět Kozojedský dvůr na jižní Moravě. Část zisku z každé prodané lahve poputuje na konto projektu Paměť národa. Mezi prvními prodejci bude brněnský My Food Market.

Kefírer je čistě bílý a „už po prvním požití se budete cítit jako nadčlověk“. Čokoládová varianta bohužel u vedení neprošla, vtipkuje oficiální web.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)