4. Globus chystá e-shop s víny a menší prodejny

Obchodní řetězec Globus oslaví 20 let na trhu charitativní kampaní pro Konto Bariéry. Výtěžek z prodeje výrobků označených logem 20 let bude věnován na koupi 20 speciálně upravených vozů. Mediamix kampaně zahrnuje TV spoty v režii Jakuba Sommera, on-line formáty a tištěné letáky, kreativní koncept navrhla agentura Klan, on-line část kampaně zajišťuje 2Fresh. Management řetězce zároveň během léta spustí e-shop Vinotéka coby pilotní projekt pro vstup do e-commerce a v příštím roce uvede na trh koncept menších prodejen s bistry uvnitř měst. Chystané investice do rozvoje Globusu si vyžádají čtyři miliardy korun.

Globus: Eva Holubová, Lucie Bílá a Ondřej Hejma si zahráli spolu se zaměstnanci Globusu v 9 verzích TV spotů.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist