Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Řetězec Penny odstartoval vlastní rozhlasové vysílání

Návštěvníky prodejen Penny Market od minulého čtvrtka při nákupech doprovází rozhlasové vysílání z produkce samotného obchodního řetězce. Rádio Penny Live se chce co nejvíce podobat tradičním rozhlasovým stanicím – nabízí tak hudbu, zprávy, kulinářský pořad i události z regionů.

„V případě hudebního repertoáru se zaměříme především na vytvoření příjemné atmosféry během nakupování. Převládat bude česká muzika,“ vyjádřil se ředitel Penny Marketu Espen B. Larsen. Ten před příchodem do Česka vedl prodejny Penny v Itálii, kde projekt obchodního rádia už nějakou dobu funguje.

Pro zákazníky a zaměstnance

Navzdory důrazu na českou hudební produkci vysílá rádio z Vídně, kde desetičlenný tým vede Jana Bujňačková. Jejím zástupcem je Tomáš Vyšohlíd, který předtím působil v Rádiu City. Mezi další moderátory a reportéry patří Matěj Misař, Josef Kolář, Matěj Motyčka, Eva Swonar nebo Tomáš Gajdošík.

Reklama
Know

Rádio Penny Live plánuje vysílat pořady v čase otvíracích hodin prodejen Penny od pondělka do soboty. V neděli a ve večerních hodinách bude vysílání stanice vyplňovat hudba. Ráno, před otevřením obchodů, chce vytvářet ranní show pro zaměstnance Penny. Jejím prostřednictvím mají být informováni o aktuálním dění ve společnosti. Součástí by však měla být také zábava. „Chceme, aby se naši zaměstnanci cítili v práci co nejlépe. V rámci pořadu ,Hrajeme, co si přejete‘ si zaměstnanci mohou plnit svá hudební přání,“ vysvětlil v tiskové zprávě Espen B. Larsen.

Vysílání stanice je zatím dostupné jenom v prodejnách, webové stránky Radiopenny.cz ho neposkytují. Informují pouze o soutěži pro zákazníky Penny a o složení týmu.

Jsme velice hrdí na to, že jako první obchodní řetězec v ČR budeme mít své vlastní živě moderované rádio. Espen B. Larsen

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)