Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Impuls obhájil pozici nejposlouchanější rozhlasové stanice v Česku

Rádio Impuls je stále nejposlouchanějším rádiem, byť jeho denní poslechovost meziročně poklesla o 82 tisíc posluchačů. Vyplývá to z výzkumu Radio projekt, který v období třetího a čtvrtého čtvrtletí roku 2015 uskutečnily agentury Median a STEM/ /MARK.

Impuls, patřící skupině Agrofert Andreje Babiše, denně poslouchalo 981 tisíc lidí.

Druhou nejposlouchanější stanicí je Evropa 2 mediální skupiny Lagardere, kterou si poslechlo 900 tisíc posluchačů. Na třetím místě je Frekvence 1 s 888 tisíci posluchači ze stejné mediální skupiny, 826 tisíc lidí si pustilo denně Český rozhlas – Radiožurnál.

Reklama
ČEZ

Rostla analytická stanice Českého rozhlasu Plus, která v listopadu vstoupila do pásma VKV. Od posledního měření si polepšila o pět tisíc posluchačů na stávajících 33 tisíc. Aktuálně ji poslouchá dvojnásobek posluchačů než konkurenční stanici mluveného slova, Rádio Zet.

Mezi regionálními stanicemi si udrželo své stálé dominantní postavení Rádio Blaník skupiny Media Bohemia, které si denně naladilo 631 tisíc lidí, druhé skončilo Country Radio s 254 tisíci posluchači. Třetí pozice připadla Rádiu Beat s 241 tisíci.

Radihouse opět nejsilnější

Na poli mediazastupitelství vede Radiohouse, v jehož portfoliu figurují Frekvence 1, Evropa 2 či Rádio Blaník. V poslechovosti rádií zaujímá 51,8procentní podíl na trhu. Druhé nejsilnější je uskupení Radio United Services, které zastupuje síť rádií Kiss, Country Radio, Radio Beat a Radio 1 s nejsilnější rozhlasovou stanicí Rádiem Impuls, doplněné rádii Signál, Spin a RockZone. RUS zaujímá na trhu podíl 24,6 procenta.

Veřejnoprávní Český rozhlas, který si prodává reklamu sám, získal ve druhém pololetí 2015 22procentní podíl na trhu.

Internetový poslech rádia se stabilizoval poté, co dosáhl hranice milionu posluchačů týdně. Nejposlouchanějším rádiem na platformě chytrých telefonů se stala Evropa 2.

Stanicí, které její posluchači věnují nejvíce času denně, je tematická stanice Radio Dechovka. Konkrétně s ní stráví 284 minut. Alespoň jednou týdně poslouchá některou z rozhlasových stanic 84,3 procenta české populace ve věku 12-79 let, denně si rádio pustí 62,6 procenta.

Reklama
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)