Kreativní digitální agentura Brainz se dohodla na fúzi se svým někdejším konkurentem, agenturou Pedro Rozenkraft Petra Růžičky. „Potkávali jsme se na tendrech, kde jsme většinou proti sobě stanuli ve finální fázi. Tak jsme spojili síly a společně pár tendrů vyhráli,“ říká kreativní ředitel Brainz Štepán Kleník.
Nakonec spolupráce vyústila až v to, že se Růžička společně se svým týmem a stávajícími klienty přesune pod značku Brainz a sám bude působit na pozici head of new business. „Myšlenku spojit se do většího uskupení jsem měl už dlouho. Nechal jsem se inspirovat vznikem komunikační skupiny Kindred Group,“ tvrdí někdejší šéf digitálu v Proximity Prague Růžička.
Tinder v cigaretové kampani
Prvním klientem, kterého Brainz získali společně s někdejším Pedro Rozenkraft, je společnost Japan Tobacco International.
Pro společnost, do jejíhož portfolia patří třeba značky Camel či Benson & Hedges, budou spravovat profily na sociálních sítích, připravovat eventy a jako jedna z prvních českých agentur chystají i kampaň na Tinderu.
Brainz po spojení s Růžičkovým týmem tvoří 25 lidí, přičemž rovnoměrně jsou lidské síly rozloženy mezi týmy accountů, kreativy a vývojářů. „Jako středně velká agentura nemáme nic jistého. Situace nás nutí k tomu, abychom byli více proaktivní vůči klientům,“ tvrdí Bob Tetiva, managing partner Brainz.
Agentura se chce nadále profilovat jako inovátor v prostředí digitálu. „Chceme být schopni řídit kampaně od začátku do konce. Když přijde klient, že chce interaktivní aplikaci pro 3D brýle Oculus Rift, vyhovíme mu,“ slibuje Kleník.
Brainz fungují na českém i zahraničním trhu přes 10 let a do jejího portfolia patří klienti, jako je například Skupina ČEZ, ČSOB, CzechTourism, Kofola, Pilsner Urquell nebo Škoda. Součástí agentury je i subbrand brainzmobile, tým dedikovaný mobilnímu vývoji. Obrat agentury za rok 2015 dosáhl 70 milionů korun.
Štěpán Kleník, Bob Tetiva a Petr Růžička (zleva doprava) slibují agenturám i klientům širší a flexibilnější servis.
Foto: Brainz