Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Chytrá televize láká funkcemi

I tento týden budeme pokračovat v tématu „chytrá televize“. Tentokrát se podíváme na důvody, proč si respondenti tuto televizi pořídili nebo proč ji chtějí mít. Respondentům jsme položili otázku „Co vás vedlo/vede k jejímu pořízení?“ a navodili jsme jim možné důvody, proč tak učinili nebo mohli učinit.

Polovina oslovených uvedla, že chytrou televizi mají nebo by chtěli mít kvůli novým funkcím. Výborný obraz, vyhledávání na internetu a využívání aplikací uvádí jako důvod pro její pořízení přibližně 40 % respondentů. Možnost volit si, co a kdy budu sledovat, je důležitá pro 29 % respondentů (více viz graf).

Porovnáme-li odpovědi respondentů, kteří chytrou televizi již mají, s těmi, kteří ji plánují mít, vidíme, že se jejich odpovědi někdy výrazně liší. Například vlastníci chytré televize častěji než potenciální vlastníci uváděli, že chtěli mít technologickou novinku, nebo označili výhodnou cenu. Naopak ti, kteří tuto televizi teprve plánují mít, častěji uváděli nové funkce, možnost volit si, co a kdy budou sledovat, nebo skutečnost, že jim ji doporučili známí nebo ji u nich viděli.

Reklama
ČEZ

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)