Výrobce vypínačů se s kampaní poprvé obrátí na koncové zákazníky

Francouzská společnost Legrand s portfoliem výrobků od vypínačů až po datové rozvody působí na českém trhu od roku 1992. Marketing měl ve firmě svou pozici od počátku, nicméně, jak říká marketingový manažer Jan Pína, až dosud cílil spíše na B2B klientelu. To se však v současnosti mění a Legrand začíná více pracovat na oslovení koncových zákazníků. „V poslední době zaznamenáváme mezi koncovými zákazníky vzrůstající zájem o střední kategorii našich výrobků. Tu prezentuje zejména naše inovovaná řada vypínačů Valena Life v bohaté barevné škále a s mnohými novými funkcemi. Právě na ty bychom se chtěli v komunikaci na B2C trhu zaměřit.“

Jak si posvítit, radí print i nová média

Ve vztahu k B2B zákazníkům se Legrand i nadále věnuje prezentacím na veletrzích, spolupráci s architekty a přímé spolupráci se svými distributory, jejichž prodejcům poskytuje zaškolení. Na koncové zákazníky cílí od závěru loňského roku printová kampaň v lifestylových médiích, jejíž kreativu z Francie pro český trh upravila agentura Magic Seven. Od ledna se navíc na YouTube objeví videa promující právě přidané funkce elektroinstalací od Legrandu, v únoru se do kampaně zapojí Facebook a k vyhodnocení téměř půlroční propagace kolekce Valena Life dojde v květnu. V obchodních řetězcích je dosud Legrand prezentován v hobbymarketech Obi a Baumax (nadále Obi a Mercury Market), do budoucna lze podle Píny počítat s rozšířením do dalších řetězců.

Až dosud Legrand oslovoval spíše své obchodní partnery, nyní chce ukázat B2C klientele nové funkce i design vypínačů.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist